YES! je gaat meedoen, inschrijven kan hier:

De online verkoop is gestopt.
Houd de website in de gaten.

Om zeker te zijn van een startbewijs, kun je je maar beter zo snel mogelijk inschrijven. Maar als je wat meer tijd nodig hebt om je vrienden, teamgenoten, collega’s of familieleden te verzamelen, dan heb je tot en met de dag van de Santa Run zaterdag 16 december 2023 om 12.00 uur om je in te schrijven.

Na je online inschrijving print je je ticket, en haal je jouw pak(ken) op. Vanaf 1 december kun je je pak ophalen bij Koole Sport aan het Armeniaans Schuitvlot 20 in Middelburg tijdens openingsuren. Koole Sport is van maandag tot en met vrijdag geopend van 10 tot 17:30 uur en op zaterdag van 10 tot 17 uur. Ook is het mogelijk om je pak op de dag van de Santarun op te halen bij de ijsbaan op de Markt in Middelburg vanaf 14 uur.

Wil je meer geven aan ons goede doel? Natuurlijk mag dat, graag zelfs!  Bij het betalen kun je bij ‘vrije donatie’ aangeven hoeveel je eventueel extra wilt geven.

Je kunt je natuurlijk ook laten sponsoren door familie, vrienden en collega’s. Die hebben er vast wel wat voor over om jou in een Kerstmannenpak door de binnenstad van Middelburg te zien rennen! Dit sponsorgeld kun je ook via de ‘vrije donatie’ storten.

PS: Door je deelname aan de Rotary Santa Run geef je toestemming voor publicatie van eventuele beelden van jou of je kinderen via media en via onze eigen (social media) kanalen.

We plaatsen natuurlijk alleen maar leuke foto’s 🙂